Jultomten är död!

Och det är mina känslor för julen med. I år firas ingen jul för min del.. idag tänkte jag att jag åtminstone skulle pynta advent men jag skiter i att göra det oxå! Om jag ska sammanfatta det här året så har det nog varit det bästa på säkert 10-12 år, med andra ord ett riktigt toppen år på alla plan. Jag har påbörjat världens bästa utbildning, jag har träffat så otroligt fina människor som för alltid kommer att ha en plats i mitt hjärta, jag har påbörjat en viktminskning som har gått över förväntan, jag har skaffat mig världens bästa jobb, jag har haft den bästa sommaren någonsin och jag mår bättre än jag någonsin har gjort!! Så att julen skiter sig i år känns inte alls speciellt knäckande, för att citera min chef på BB "Du vet väl att man inte kan få kryss i alla rutor" och så är det väl! Nu ska jag fortsätta dagen i samma anda som igår..


Kommentarer
Postat av: sanna hermansson

DU kommer för alltid ha en plats i mitt <3!!

2011-12-07 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0