Wiiii!!

I fredags var jag och älsklingen super duktiga och städade i förrådet i källaren, blev två proppfulla vändor till återbruket med en massa skit! Belöningen blev ett efterlängtat Nintendo wii!! Jag har spanat in det extremt länge och nu tyckte jag att det var dax!

Jag blev grymt överraskad över hur likt supermario var i jämförelse med det gamla, it rocked! Jag fick "mariotumme" och allt av kontrollen, snacka om åttabitars känsla all over again! ♥

Igår tog vi en shoppingtur på stan sen drog vi hem och myste i soffan och spelade lite wii pingis och åt godis!

Idag fick det bli en lite mer seriös dag, skrev klart två inlämningsuppgifter och pluggade på till provet på onsdag. Nu tänker jag inte vara pluggis nått mer för idag... tro om jag ska... SPELA LITE WII kanske... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0