Spegel spegel..

Igår hittade jag äntligen en nästan perfekt spegel.. det går tydligen inte att hitta en helt perfekt. Fyndade den iaf på Nisses för ett helt ok pris. Hade önskat att den funnits i svart men den går ju alltid att måla om.

Katterna älskar den iaf!



Mamma och pappa kommer ner på fredag, längtar så jag håller på att dö! Önskar vi bodde närmre varandra så vi kunde ses oftare. Dom ska iaf hjälpa oss att sätta upp spegeln i hallen, har så knäppa väggar så jag behöver pappas expertis. Sen ska vi hinna med att skruva lite bil och umgås också... :D Blir förmodligen en helg som går allt för snabbt som vanligt när dom kommer på besök, man önskar att man ska ha all tid i världen men tyvärr så har man inte det. Men det är ju desto roligare att ses när man väl har möjlighet att göra det! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spegeln var jätte fin :) Och mattan med!! Sötnosarna speglar sig så fint :) Pussa dom från mig! Och du......LÄNGTAR som f-n till mellandagarna!

Kramisar!

2010-09-29 @ 20:19:12
Postat av: Moa

Tack så mycket!! Ja dom är helt galna i spegeln.. dom pussar tillaka. Antar att det är du Annikki även om jag inte ser nått namn, men vem skulle annars längta till mellandagarna?! ;) puss

2010-09-30 @ 21:43:39 | http://doitforher.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjohoo!! jo det var jag, men jag skrev in mitt namn och fick göra det flera gånger, men det funkade ändå inte!! Knasigt! Kramisar!!

2010-10-02 @ 14:18:19 | http://smuflan.blogg.se/
Postat av: Moa

Knasigt! :P

2010-10-03 @ 19:07:13 | http://doitforher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0