Tillbaka igen!

Hej!
Finns en anledning till min bloggtorka.. den heter stress. Har helt enkelt inte haft en minut över ens för att skriva ner några skruttiga ord. Idag är inget undantag, jag har varit igång sedan tidigt imorse med städning och packning inför resan till svärföräldrarna. Vi skall spendera hela helgen i Älvdalen, Joels bror har fyllt 30 och han skall firas! :D
Jag var en snabbis till Sara på syrrans salong och kapade luggen så att jag skulle kunna se något av firandet i helgen.. den var äckligt lång!
Nu ska jag packa det sista, lite varma kläder för idag är det Koft-väder här, fy fasiken så kallt det är!

Hoppas ni får en underbar helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0