Pyssel!

Nu har det hänt en del sedan jag skrev sist. För det första så tog jag "studenten" igår... äntligen är jag färdig undersköterska!!! :D Sen har jag skrivit högskole provet också och det ser lovande ut så nu håller jag tummarna för högskolan i vår!!

Förutom skola och jobb så har jag pysslat en del med lägenheten och nu börjar den verkligen ta form på riktigt. Igår spenderade jag hela dagen med Sabina på Nisses och fyndade en massa grejer så nu är köket super fint! Jag köpte ett grymt fint tyg på Ikea härrom dagen och igår köpte jag två canvas på Rusta och pysslade med att skapa två tavlor... jag är riktigt nöjd med resultatet. För en gångs skull så blev det precis så som jag tänkt mig! 

Bilder från köket..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0