Den som uppfann vintertiden ska dö!

Har haft en riktig myskväll med älsklingen, Cicci och Marin ikväll. Åt gott och snackade en del skit.. precis så som varje lördag kväll borde se ut. Nu ska jag snart bege mig mot Köping för en natt fylld av jobb, blir dessutom en extra lång natt eftersom vi skall ställa tillbaka klockorna inatt.. FY FAN vad är det för jävla påhitt?!!

Imorrn ska jag och ♥ gå på restaurang och äta gott innan jag drar iväg på jobb igen.. ser verkligen fram emot lite kvallitetstid med min älskling!

Nu ska jag göra mig klar för nattens äventyr.. ni andra får ha en trevlig Halloween och sen får ni sova så gott!

Happy Halloween everybody!! ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0