Cirkelfys - jävulens påhitt

Har just kommit hem och duschat efter mitt första träningspass på evigheter! Jag kan säga att efter 1:a varvet på cirkel fysen så önskade jag av hela mitt hjärta att någon vänlig själ, förslagsvis han från motorsågsmassakern, kunde komma in och såga av mig huvudet och göra slut på lidandet!! Tyvärr så dök han aldrig upp och varv två påbörjades... då vi kom fram till stationen med brädorna började jag fundera på om jag faktiskt redan dött och hamnat i helvetet. På tredje och sista varvet stod typ tiden stilla och när jag var som närmast att tuppa av kom slavdrivarn till träningsledare och skrek mig rakt i örat... just som jag börjat vänja mig vid att spendera resten av mitt liv i helvetet avbröts den hamrande musiken och djävulen skrek "BRA JOBBAT nu är vi färdiga"... plötsligt ljusnade allt och livet började sakta återvända till min kropp igen och spelaren spelade lugn vacker musik... det finns tydligen en gud trotts allt, vem kunde ana det?! Fy fan vilket jävuls pass!!

Sa jag att jag ska dit nästa vecka igen?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0