Fina presenter!

Fick många fina presenter av nära och kära, här kommer en liten bildspecial..

The, kola-kaffe, marmelad, godis och muggar med tatueringsmönster fick jag av Emina, Pia och Marre! ♥

Fick även ett "grattis på födelsedagen" på tre olika språk, det ni! ;)

Av min snälla goa älskling fick jag ansiktsrengöring, återfuktning, handkräm, nagelbandsolja, nagellack och en nagelbands pinne.. ♥ 

Av min snälla moster och hennes karl fick jag ett super fint nattlinne och rökelser med kanon god doft! ♥

Av Martin och Cecilia fick jag Solsidan-boxen, vi hade maraton igår och såg alla avsnitt.. jag ÄLSKAR Solsidan!


Jag fick också lite pengar och trisslotter och det är ju alltid välkommet! :D Jag hade som sagt en kanon trevlig födelsedag och tack alla för dom fina presenterna! Nu ska jag avsluta den här kanon helgen med en långpromenad och någon bra film.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0