Redo för intervju..

Jaha då har jag suttit i telefon halva förmiddagen och förberett allt för arbetsintervjun på onsdag. Åker ner på stan imorrn och hämtar mina betyg på VUC och sen hem till Cecilia för att hämta min referenslista som hon varit så snäll att skriva ut åt mig. Har ordnat en mapp att ha alla viktiga papper i för intervjun och nu känner jag mig megapepp. :D

Slutbetyget... är ruskigt stolt över mig själv!


På tal om baseball.. så blev det ingen middag igår med älsklingen, och inget jobba heller för den delen. :( Hade en sån fruktansvärd släng av migrän igår så jag var helt säker på att min hjärna höll på att emigrera, kräktes som en räv! Idag känns det lite bättre men den lurar fortfarande lite smått i tinningarna. Middagen sköt vi upp till nästa helg, det blir något att se fram emot.

Nu ska jag fixa lite käk sen ska jag ta itu med monster disken Arne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0