Mitt undermedvetna och jag

Ojojoj vilken trevlig dag på stan jag hade igår... hade trevligt sällskap, fick en massa bra julklappsidéer och åt god nyttig mat. Det kan knappast bli bättre... eller jo... jag hade juh kunnat haft lite pengar att handla för.. :P Lönen kommer ju först på fredag!

Jag passade iaf på att fynda en rökelsehållare på indiska.. ♥


Idag var det meningen att jag skulle ta mig upp kl 7 så jag ska börja få någon rutin på att kliva upp tidigt.. men mitt undermedvetna hade tydligen inte samma planer för det stängde av klockan när den ringde vilket resulterade i att jag pigg och utvilad slog upp ögonen halv 12... grattis! Så nu är det väl bara att käka lite lunch, vänta in Joel, käka middag och lägga sig igen... j*vla f*cking skit dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0