Gissa vad... jag uppdaterar!

Jaha nu var det längesedan igen.. jag är sämst på att uppdatera men å andra sidan så är det ju ingen idé att uppdatera bara för uppdaterandets skull. En påfrestande arbetsvecka är iaf avklarad, 60h natt på en vecka är inte att leka med.. men det blir pengar på banken iaf! :D

Förutom att jobba så har jag träffat Jessica en sväng, imorrn drar dom till Indien och blir borta till i februari så då var det ju klart att vi fick lov att ses en sväng innan. Jag ska sköta deras lägenhet tills dom kommer tillbaka... post, blomvattning och sånt. :) Jessica och Maya hade handlat presenter till mig som jag fick under fikat på Hälla. Fick den filt som jag så länge velat ha från Chilli och så fick jag en jätte fin lykta till vardagsrums fönstret! Allt man kan önska sig för att klara av vintermörkret då man inte har råd med en resa till Indien. ♥

Annars så vankar jag mest av och an här hemma och väntar på besked från högskolan... jag hoppas så innerligt att jag kommer in!! Fick iaf 1.0 på högskoleprovet så det verkar ju lovande... men man vet aldrig. Fram tills beskedet kommer får jag väl skaffa ett spinningkort så jag kan ta ut frustrationen på några spinningpass i veckan ist, då förenar jag ju nytta med nöje...



Nu ska jag sussa för imorrn väntar en dag på stan med Sabina och en eftermiddag med promenadsällskap i form av Kim.
Natti natti!

 


Kommentarer
Postat av: Annikki

Äntligen, som jag har längtat efter en uppdatering ;P Det känns som om vi inte har hörts på flera månader men det är väl inte ens en vecka sen vi hördes?! Jag har inte vågat ringa för jag glömde bort hur många nätter du skulle jobba! Skönt att veckan är över, skönt att få jobb men skönare när det är över :P Hoppas du och Sabina har en trevlig dag på stan! Slå en pling när du har tid! Kramisar i miljoner!!!

2010-11-23 @ 12:23:30 | http://smuflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0