Födelsedag - helt enkelt :D

Eftersom jag ändå inte kan sova kan jag lika gärna lägga upp lite bilder från min födelsedagsmiddag igår. Jag hade en super trevlig födelsedag med god mat och sällskap av underbara vänner. ♥ Fick en stor grattis-puss av älsklingen när jag vaknade sen fick jag en jätte fin present när han kom hem från jobbet. Gör en present special imorrn så ni får se vilka fina presenter jag fått.. :D
Igår kväll kom som sagt mina gulliga natt-tjejer på middag hos mig... det blev räkcoctail till förrätt, encheladas till varmrätt och glass á four till efterrätt och som pricken över I, goda italienska viner! :D Vi snackade skit, skrattade, spelade wii, citerade dassboken, skrattade lite till, kollade när Pia dansade salsa, gjorde tappra men meningslösa försök att efterlikna salsadans, skrattade år Eminas kattfobi och proppade i oss massa mat.. en riktigt lyckad kväll/natt! ♥

Förrätten..


Emina & Pia ♥

Marre min Marre.. ♥


Det hade kunnat bli många fler foton om jag bara hade engagerat mig lite mer i kameran men jag är kass på att knäppa kort när det är fest, det är allmänt känt... jag har helt enkelt alldeles för kul för att tänka på kameran.. :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0