Veckans planer

Hektiskt schema denna vecka men inte alls tråkigt!

Idag har jag spenderat hela dagen med bästaste Kim, hon är ju bara för jäkla härlig, blev verkligen en heldag med både handling, fika och en massa surr! :P 

Imorrn blir det en vända till Köping för att fixa lite grejs till vårt nya bemanningssystem sen direkt därifrån till Mediamarkt och djuraffären, sedan vidare hem till Jessica för lite fika och girl talk... sen ska jag hämta min man på jobbet och till sist möta upp en tjej för att köpa en bok till min nya kurs i skolan... puh, full rulle!

På onsdag ska jag hem till en tjejkompis och städa hela dagen, vad gör man inte för vänskapen... och lite pengar! ;)

På torsdag blir det pluggdag för mig... får se om bästaste Sabina tittar förbi eller om jag kikar förbi hemma hos henne, hur som hellst så MÅSTE jag plugga hela dagen!

Fredagen börjar med tvätt-tid mellan 8 och 13 sedan blir det städ av lägenheten och så kommer mamma och pappa ner någon gång på eftermiddagen/kvällen och då blir det förmodligen till att bara chilla... längtas nå JÄVULSKT till det! ♥

Lördagen bjuder på crosstävling hela dagen i Nynäshamn om det blir fint väder, syrran kör och hela bunten tänker heja på! :D

På söndag blir det förmodligen en hel del pyssel här hemma för pappa ska hjälpa mig med lite uppsättning av diverse grejer i lägenheten sen blir det förhoppningsvis bara till att ta det lugnt och ta resten av dagen som den kommer... :)

Som ni ser så händer det så fantastiskt mycket i mitt liv just nu och jag försöker bara hänga med.. livet leker och kärleken flödar, gud så bra jag mår! ♥ 

Nu tänker jag krypa ner i sängen hos den övriga delen av familjen.. ;)


Kommentarer
Postat av: jenny

hejsan gumsan!! länge sen man hörde ifrån dig... ;((

jaha har du varit i köping utan att hälsa på oss buhu buhuuuuuuuuu!! jaha ska du jobba hos oss i sommar jippi eller??? puss psuss miss you

2010-05-25 @ 19:07:57
Postat av: Moa

Tjenare bruden! :D

Nej jag var bara till Köping å vände... hade fått info om fel dag så jag fick åka hem igen.. :P

Jag ska jobba natt i sommar men vi måste juh bestämma en dag och verkligen ses å hitta på nått kul!! Hur är det annars hemma då med allt?? Miljoner kramar och pussar!

2010-05-26 @ 18:11:50 | http://doitforher.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Det är inte bara en dikt utan det är så jag känner just nu. Jag biter ihop nu, är arg och sedan ska jag gå vidare! :)

2010-05-26 @ 20:26:24 | http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0