Lite sliten men mår efter omständigheterna bra.. ;)

Idag tvättar jag för fullt... masade mig ner lite tidigare till tvättstugan eftersom jag ändå låg vaken. Skönt å bli klar lite tidigare!! Efter att jag är klar med all tvätt så drar jag och darling till Eskilstuna för å kolla på radiobil.. ja vad säger man, vi är två nördar men vi har åtminstone varandra! :P

Ikväll sen så komer mama och pappa... weeii!!! Jag har längtat mig sjuk i flera veckor nu men ikväll så kommer dom alltså! ♥ Ska se till att få hemmet skinande rent tills dess... behövs iofs inte så mkt med tanke på att jag hade storstädning i förrgår, men vafan!!

Nu tänker jag göra mig en kopp te och sätta mig i soffan med skolboken och vara en duktig kikka... iaf ända tills jag måste ner till tvättstugan igen..

Lillen har nog sovit hela natten på mattan och nu sitter han och väntar på mig.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0