Helgen i Dalen

Kom för ett par timmar sedan hem från den spenderade helgen i Älvdalen.. borta bra men hemma bäst, förmogligen världens mest sannings enliga klyscha [stavning?!]

Vi har iaf haft en väldigt skön helg med god mat och trevliga tillställningar. :D Till allas lättnad har djuren oxå tagit det ganska så chill.. det är väl bara Lillen som inte är nått fan av Molgan men det kan man juh leva med. Cicci och jag har fixat snyggaste solbrännan hittills i år, tror ingen kan toppa den men man vet juh aldrig.. vi kanske har skapat en ny trend. :P För alla er som vill haka på så kan jag juh ge er ett litet förhandstips så att ni har chansen att vara några av de nya trendsetterserna i år.. okej här kommer hetaste tipset, va inte som alla andra utan sola bara ena armen och ena benet. Kanske inte låter så snyggt men belive you me its all about the contrasts baby! ;) Mitt hetaste tips för att åstakomma denna bränna är nog att sätta er utomhus en förmiddag och börja sola ena sidan kroppen sen hoppas ni på att molnen drar in lagom tills det är dax för andra sidan... you will NOT get disappointed! :P

Tänker avsluta inlägget med några bilder från helgen..

Stugan i Stop..

Uthuset/gäststugan..

Tycker det är så fint med myrstackar... men dom jävlarna bits hårt och är överallt!

Fallet i Stop, jag och darling gick på promenad i skogen efter ån.. ;)

Fick lov att doppa fötterna..

Sommar.. ♥

Spången till badplatsen, det är så fint vid ån.

Min princessa ligger och myser..

Lillen dissade soffan och glassade på favvo mattan istället..

Mollis.. ;)

Evil eye.. [fri tolkning på den] :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0