Bloggsemestern är över

Som ni märkt har jag haft en kortare semester från bloggen... man kan oxå säga att jag varit för lat för att skriva men jag föredrar semester! ;D

Sist jag skrev så var jag hemma hos Annikki... nu har jag kommit hem igen efter min vecka i Norrland och jag längtar redan tillbax, jag kommer alltid att trivas bäst där! ♥ Vi hade iaf några toppendagar ihop med, jordgubbsvin, pokerspel, frissering av vovve, skitsnack in till småtimmarna, besök på DollarStore, roadtrip till Birsta och en massa annat skoj. Varför går tiden alltid så snabbt när man har så kul?! 

Efter typ fyra dagar hos Annikki gick resan vidare till mamma och pappa.. där blev det kortspel, god mat, massa skratt och ett flertal promenader. Jag önskar verkligen att vi bodde närmare varandra, vi har så jävla roligt ihop.. min familj e bara BÄST! ♥

Tyvärr så har mitt minneskort med alla bilder från resan fuckat ur så jag kan inte få över bilderna till datirn... återkommer med bilder ifall jag får någon ordning på jävulskapet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0