Vars tog solen vägen

Här sitter jag.. har inte gjort en enda av mina morgonsysslor, har varken ätit frukost eller rensat kattlådan och jag borde verkligen börja med inlämningsuppgiften men jag vill bara mysa i soffan med täcket, en stor skål med godis och en film!! Vädret suger idag och då sjönk genast lusten för att göra alla tråkiga måste-saker också. Aja jag ska inte deppa ihop helt, jag får helt enkelt kompromissa.. jag får göra allt det tråkiga nu så kanske jag och J kan hyra en film i eftermiddag och mysa i soffan båda två! ;D

Morgonens pepplåt kan lika gärna vara en depplåt men den är iaf kung och får mig på bra humör! ♥


Kommentarer
Postat av: lussies

kolla gärna in och komentera min mode/vardags blogg! (:

2010-03-18 @ 16:17:04 | http://lussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0