Längtar efter sommaren

Usch.. igår hade jag inte en allt för rolig dag... kräktes, hade feber och var trött och slö i hela kroppen! Idag är det iaf mycket bättre, jag är fortfarande trött och slö men jag har inte mått illa sen imorrn eftemiddag och jag har ingen feber. Jag har varit ute lite i solen för att få frisk luft och annars så har vi hållit på med att förbereda för målaren som kommer på måndag.. det enda som ska göras imorrn är att plocka ner badrumsskåpet och på måndag morgon bär jag ut byrån och tv:n från sovrummet.. man vill juh gärna kunna kolla på tv i sängen ända in i det sista. :D

Nu ska jag gå ut på balkongen och fixa iordning lite där för nu börjar ju våren närma sig... :) Idag får ni en låt som får mig att längta till sommaren!


Kommentarer
Postat av: mathy

så bra låt !

2010-03-20 @ 18:14:16 | http://thejuicydetails.blogg.se/
Postat av: mathy

så bra låt !

2010-03-20 @ 18:14:20 | http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0