Jaha då hade ännu en hel vecka gått..

Tillbaka igen efter en mer en hektisk vecka! :D Har haft mamma och pappa på besök och inte en enda dag har varit långsam.

I lördags spenderade vi hela dagen i Nynäshamn för att kolla på syrran när hon, Martin och Cecilia körde tävling, alla var kanon duktiga som vanligt! [Tänker göra ett separat inlägg om dagen i Nynäshamn]

På söndagen var jag först med Joel till tandläkaren sen firade vi morsdag med tårta. Pappa hjälpte mig att sätta upp hyllor, gardinstänger och annat plock. På kvällen var vi förbi syrrans salong och tittade sedan for alla hem till oss och käkade en sen middag.  

I måndags var mamma till frissan sen var vi ner till hamnen och åt glass och tittade på båtarna, vi shoppade på Rusta och Plantagen och gjorde sommarfint på balkongen.. vi var också ute och åkte lite bil på kvällen.

På tisdags morgonen drog pappa på mässa och mamma och jag gjorde Nisses, Ica Maxi och Ikea och stannade till hos Pia för att lämna en liten present till hennes nyöppnade salong, hon öppnade den nämligen i tisdags för första gången. På kvällssidan drog vi till Sura för att fota när Pia, Anders och Martin körde lite cross och senare på kvällen käkade mamma och jag jordgubbar och drack cider på balkongen för att pusta ut efter en mer en hektisk dag, vi hade så mysigt! :D






Igår klev jag upp i ottan och sa hej då till mamma och pappa, som skulle åka hem senare under dagen, sedan drog jag ner på station för att möta upp Sabina och dra med tåget till Stockholm för att gå på KTC [Kliniskt Tränings Centrum] i Huddinge. Vi fick sticka dockor i armen, sätta kateter på manliga och kvinnliga atrapper och ge intramuskulära och subcutana injektioner på välanvända prov-objekt. Dagen var mycket lyckad och jag är så förbannat stolt över mig själv som utan panik lotsade mig själv och Sabina runt på perongerna och hittade rätt på första försöket, STOR guldstjärna i kanten till mig för den prestationen! ♥

Idag har jag haft min första riktiga slappardag på tre veckor!! Jag har lullat runt i nattlinne halva dagen och sedan tog jag mig ett riktigt långt skönt varmt bad med tända ljus, ljudbok och en massa veckotidningar. ;) Nu är jag ganska så laddad för att åka till Strängnäs om två timmar för att fota Martin och Johan när dom kör cross!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0