Sen uppdate!

Har som vanligt när jag har fullt upp inte lagt så mycket fokus på bloggen.. eller det är väl lite synd och säga för den finns med mig i tankarna hela tiden men jag har inte alltid tid att uppdatera. Får se om jag minns vad som hänt sedan sist.. jo, i lördags var jag i garaget hela dagen och skruvade på crossen. Tätade kopplinskåpan, bytte olja, gjorde rent packboxarna på framgafflarna, kopplade in timräknaren bytte luftfilter, och bytte ut den gamla kedjerullen som skurit. Jag förberedde även sadelsänkningen som jag hoppas hinna med i veckan någon gång. Imorrn hoppas jag att dom ringer från Funbike, har beställt lite plast delar.

Söndagen spenderade vi i Hallstavik för att peppa på tjejerna och grabbarna när dom körde sista stockholmscrossen tävlingen innan uppehållet fram till i augusti. Alla var kanon duktiga som vanligt och jag blir bara mer och mer sugen på att börja tävla nästa säsong... vi får väl se vad som händer och sker.

Här kommer lite bilder från dagen i Hallstavik.. 

Anna..

Puff..

Nina..

Martin..

Johan 4:e från höger..

Cecilia..

Cecilia..

Johan..

Martin..

Nina..

Johan..

Micke, Cicci och Sussi.. pepptalk!

Johan och Julia..

Martin..

Anna..

Nina..

Cecilia..

Anna..

Puff..

Puff..

Martin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0