Sabina + Moa = Skit soft dag

Idag hade jag prov i "Människan socialt och kulturellt" och jag fick nyss veta att jag fick VG på provet!! :D Tyvärr så vet jag inte än vad det sammanlagda betyget på kursen blir men man hoppas ju på ett VG.

Efter provet gick jag och bästaste Sabina till Donken och käkade sen blev det en hel del shopping och mycket skratt. Fika är obligatoriskt när vi ses och idag, precis som sist, blev det en fin-fika på Stugan. =) 

Köpte en ny börs på Hollywood..


..och en 18mm töjspiral på MagicLines!


Nu är jag helt slut efter dagens bravader.. och flera dagars pluggande. Ligger på soffan med katterna och lyssnar på ljudbok, nu är det "Hobiten" av JRR Tolkien som ljuder ur högtalarna. Skönt att slappna av till en klassisk saga när hela veckan hittills varit så fruktansvärt allvarlig och stressig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0