Midsommarafton!

Har haft en över lag bra dag även om jag inte har haft dom där riktiga midsommar känslorna som jag tydligen bara får när jag är hemma i norrland. :P Grillningen gick åt hel*ete, hade köpt grillskivor och marinerat men det måste ha varit nån sommarjobbare som skurit till dom för det var då fan inte ett enda jävla RÄTT i den styckningen. SEGT som fan var det så i sophinken med dom sen fick vi äta oss mätt på potatisgratäng ist... det gick juh det med! :P

Tog en tur ner till hamnen på kvällssidan och njöt av det fina vädret, gud så jag älskar sommaren. VARFÖR ska jag måsta bo i ett land med vinter?! Jag har redan ångest för hösten/vintern, tror jag ska boka in ljusterapi i höst. Aja vi är inte där ännu, just nu är det sommar och hummöret är på topp. Inte ens en jävla skit grillning orsakad av nån inkompitent jävla sommarjobbare kan förstöra min dag för kärleken flödar och det är så förbannat härligt med sommar!!

Min absolut största kärlek i livet! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0