Jag säger hej, vilken underbar dag det är..

Idag är en sån där skön dag som man behöver ibland när det varit hektiskt under en väldigt lång period, idag är en sån där dag då det händer alldeles lagom mycket. Vi har varit och tvättat bilen och hyrt ytterligare en film... jag vet, vi tillhör den där lilla skaran som inte laddar hem filmer utan stolt går och hyr dom på gammaldags vis i en affär. Någon måste ju se till att dom går runt också. =) Soffhäng och god lunch framför Göta kanal 3 avklarades för någon timme sedan, nu tänkte jag att jag skulle gå ut på balkongen och läsa några sidor ur min kursbok medans Joel spelar lite dator.. fy fasiken vad skönt det är att slappa, hade nästan glömt hur ofantligt skönt det är!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0