De e mycke nu

Har inte alls varit på bloggar humör dom senaste dagarna.. trött, sur och veresig så har man nog ist kunnat beskriva mig dom senaste dagarna. Mycket med skolan och mycket med en massa annat men nu har jag kammat till mig och är på toppen humör igen!! ;D

Igår var jag på biblioteket och pluggade med bästaste Sabina som i samma veva lyckades skaffa sig en date, vem kunde tro att en sån pudding skulle gömma sig på facklitteratur avdelningen på stadsbiblioteket. Där man minst letar gömmer sig de hetaste puddingarna! ;) Efter bibblan, drog vi på stan och jag shoppade lite snygga linnen och en förbannat snygg huvtröja och så några nya nagellack. Tänkte lägga upp lite bilder i nästa inlägg.. Sen tog vi en kanon god fika och hade lite pepptalk inför Sabinas kvälls-date och sedan sa vi adjö och drog åt varsitt håll. Var iaf sammantaget en riktigt soft dag!

Idag är det student i Västerås [säkert i övriga landet med] och stackars jävlar säger jag.. alltså inte för att dom tar studenten utan eftersom det spöregnar ute. Tro mig jag har FULL sympati, jag hade nämligen också spöregn på min student, det var juh självklart topppenväder dagen innan och dagen efter men det var väl klart att det skulle regna på själva studenten... :P



Annat som händer idag är att jag ska dra och kolla på en cross i Eskilstuna... om allt går enligt planerna är jag alltså crossägare i eftermiddag, hurra för det!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0