Bilder från i tisdags och igår @ sura crossbana

I tisdags var det cross träning i Sura och jag tog med kameran för att fota lite då Anders Pia och Martin körde.. Pia hann jag aldrig fota, hon hade klotat och rivit upp hela armen när vi kom men jag fick någon bild på Anders iaf och en hel del på Martin.

Martin..






Anders..





Joel, Anders och Pia.. man ser lite av Pias köttsår.. :P


Lilla Rutan-Tutan


Vet ej vem det är men det är alltid kul att knäppa kort på tekniska åkare..




Igår va inte Anders och Pia med och körde, istället fotade jag Martin och Johan. Det var grymt dammigt och extremt dålig sikt pga det men jag lyckades ändå få till lite schysta bilder!

Martin..







Johan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0