Garage-dag hela dagen

Nu ska jag snart hoppa i säng, det regnar och blåser ute och det är så mysigt att ligga i den varma sängen och höra hur det smattrar mot fönstret.. ;) Jag kommer iofs somna som en stock för jag har tillbringat hela dagen i Anders garage med att mecka Honda växellåda och annat pill.. fick även 90 sidor lästa i sjukvårdsboken så idag är jag verkligen värd en klapp på min onda axel.. :P

Imorrn blir det promenad på Björnön oavsett väder och sen får jag se vad vi hittar på, nått blir det alltid. Tror jag ska flörta med syrran till veckan och se om jag kan få låna Rut eller Frans och gå långpromenad med.. om dom mår bättre dvs. Nu ska jag mysa ner i gosängen med mina egna pälsbollar, sov så gott!

Mina små ♥!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0