SJ - Bra eller anus?

Imorrn går den årliga resan med SJ av stapeln... frågan är väl snarare hur MÅNGA timmar vi kommer att bli stående någonstans inte OM det kommer att inträffa. Hur gick allt så snett igentligen??

Nä nu ska vi inte gräva ner oss i negativiteter, det är ju snart JUL! ♥ Gud så jag längtar efter att få umgås med nära och kära, äta god mat och bara mysa, julen är för mig den absolut bästa högtiden på året!

Idag är det packning och städning som har stått på agendan och så har jag vattnat blommorna en sista gång hos Jessica eftersom jag kommer att vara borta en hel vecka. Förutom det har jag laddat med en redig hemma dag med massor av wii-spelande och korsordslösande.. perfekt uppladdning för en förmodligen kaosladdad morgondag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0