Kusin Det!

Bloggtorkan är ett faktum... :P Har haft ett ganska så intetsägande liv senaset veckan. Går som i en bubbla och väntar besked från högskolan... kommer förmodligen på torsdag eller fredag så nu får ni hålla tummar och tår så att jag kommer in!!

Förra veckan testade jag också på att jobba dag för första gången på 8 månader... hmmm... inte EN gång till tack, fy fan vad jag avgudar att jobba natt!! Ska dock jobba dag på onsdag och kväll på fredag men jag hoppas att det hinner bli utbytt till natt istället, jag klarar verkligen inte av att jobba dag!

Hela dagen i lördags och några timmar i söndags spenderade jag på syrrans salong.. vi färgade mitt hår, satte i hårförlängning och klippte det snyggt... jag är sååå nöjd! Adjö korta fula hår - hello gorgeous long beautiful nice awesome hair! ♥

Före:

Efter:


Nu ska jag dra och jobba... fick nämligen en natt inatt... yeii! Ni kan nog räkna ut hur trött jag kommer att vara på onsdag då jag ska jobba dag... :P 


Kommentarer
Postat av: Annikki

Åååå så fint det blev :D Nu är gamla Momma tillbaks ;P Kul att se "in real" sen!

Hoppas natten var bra och att det blir en bra natt i natt! Kramisar i miljoner!

2010-12-07 @ 13:23:02 | http://smuflan.blogg.se/
Postat av: Moa

Tack så mycket!! <3 Ja roligara att se in real sen.. syns ju lite bättre då. :)



Natten vara kanon inatt och nu hoppas jag att denna går lika fort... Me love working nachten.. :D Pussar i massor

2010-12-07 @ 18:55:19 | http://doitforher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0