Motor & Musik festival 2010!

Igår kom vi hem från semestern, jag kan ärligt säga att jag hade behövt en veckas semester till för att känna mig utvilad men jag kan också säga att vi hade det HUR mysigt som hellst!

Det blev en hel del god grillad mat, mycket trevligt sällskap, kortspel till sent på natten och en massa skratt och dålig humor. Vi hann oxå med moped- & traktor crusing, streetrace, wheels utställning, vanlig crusing och en hel del sightseeing runt Älvdalen, världens bästa semester med andra ord! ♥

Världens finaste! ♥

Här spenderade vi vår semester..





Lite bilder från Wheels-utställningen..




Moppe crusing och vanlig crusing på bynn..












Pappas syrror med respektive kom och hälsade på oss..


Detta är nu mer tradition även för mamma och pappa.. så här kommer Motor & Musik festivalen v.32 alltid att firas! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0