Det är min tur nu..

..vinden har vänt!
Ligger i sängen och tänker lite över hur bra detta år hittills har varit, det känns verkligen som år 2010 är början på en fantastisk framtid!

Detta har hittills hänt under 2010:

  • Jag började läsa till undersköterska
  • Jag har köpt en mini-laptop och en kick-ass systemkamera
  • Jag har haft råd att tatuera mig
  • Jag fick massa pengar tillbax på skatten och inhandlade en cross
  • Jag har blivit erbjuden fortsatt jobb
  • Jag mår BÄTTRE än någonsin
Jag hoppas att året fortsätter i samma anda... det ska bli spännande att se ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

hejsan vaa blir du kvar på nygården??? åhh vad kul isåfall eller vart du nu ska jobba!! hann ju aldrig se dig efter min semester.. puss på dig

2010-08-11 @ 13:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0