This is my life

Tillbaka i stan, tillbaka i verkligheten! Hade en helskön helg i vackra Älvdalen, passade på att ta en helkväll med Malin på fredagen. Vi drack vin, tuggade på snacks och pratade om allt mellan himmer och jord! Det ver så mysigt och timmarna flög iväg.. kom inte hem förrns ett på natten. :D



På lördagen blev det en sväng till Trysil med älsklingen och svärföräldrarna, handlade fyra burkar hederlig norsk jordgubbssylt till mor och far... bara det bästa är gott nog! :P På kvällen åkte vi tillbaka till Västerås igen.

Igår var det rejs i E-tuna... riktigt skoj! Jag, J och Malcom drog dit vid sju och kom inte hem förrns halv tolv inatt. :D Inatt är det jobb som gäller så jag passar på att slöa så mkt jag kan innan det är dax att slita igen. Tror jag ska sno ihop en banankaka så vi har nå gott å tugga på inatt.. :D

På torsdag smäller det förresten, då är det dags att tatueras... pratade med tatuerarn idag och har mailat över lite fler idéer, det blir nog säkert grymt!

Nu får ni klara er på egen hand, puss å hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0