Shoppa shoppa tills du dör..

Jaha då var denna dag i shoppingens tecken snart slut... puh! Jag är helt slut, jag har fått massor gjort men det var definitivt inte värt mödan att kliva upp så in i helv*te tidigt.. (minnesanteckning: Gör aldrig om detta!!)

Tv:n blev kanoners.. vi fick aldrig den vi skulle ha då den såklart hade gått så fort dom öppnade dörrarna igår men det blev en annan istället. Lika fin men något bättre.. :)

Sen är jag ganska stolt över mig själv som kom ihåg att köpa pärmar, tanken var väl att dom skulle inhandlats i Januari men bättre sent än senare! :D

Fick bli en Hello Kitty pärm.. roligare än dom vanliga trista iaf!

Å världens sötaste colegieblock fick också följa med hem, kan aldrig få för många..


Nu ska det packas inför morgondagen sen kanske jag kan få en stunds vila.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0