Typ 1000 järn i elden

Imorrn blir det ett tidigt uppvaknande... jag har typ 1000 saker minst att göra och måste kliva upp redan kl 7!! För mig är det über tidigt och inte alls något som jag är lycklig över men det är väl lika bra att öva eftersom jag börjar min praktik på sjukhuset nästa vecka och då kommer att måsta kliva upp 6 vissa mornar, vi får väl se hur bra det kommer att gå..

Imorrn är det iaf en massa handling som skall avklaras.. mat, hygienartiklar, kattsand & kattmat, fyra stycken presenter (varför envisas alla med att fylla år typ samtidigt) och till sist så ska vi köpa en tv.. yes ni hörde rätt. :D Nu är det ingen 60 tums platt tv till vardagsrummet som skall inhandlas utan en 32 tums tv till sovrummet, platt dock! Vi har lixom tröttnat på att alla gubbar på tv:n ser ut som gröna marsmänniskor eller att bilden försvinner helt bara för att skart kontakten har sagt upp sig. Senare på kvällen är det möte med klubben så jag lär väl somna ovaggat imorrn kväll med misstänker jag, nu är jag faktiskt lite småless på alla måsten!

I helgen far vi iaf upp till mamma och pappa, det ska bli hur skönt som hellst att få komma bort från alla måsten en stund! ♥

Mitt vackra Härnösand!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0