Plugg dag med Sabina och grisar till Annikki

Jag och Sabina har varit jätte duktiga idag! Vi har haft pluggdag hemma hos mig... eller vi har fikat, snackat skit, lekt med katterna och kladdat ner lite stödord på ett papper men det är juh ett sätt att plugga det med. :D

Sabina..


Förutom att jag varit duktig å pluggat så har vi varit och handlat mat och fyllt kyl & frys, ända gången jag känner mig rik genom att göra av med pengar är när man får fylla kyl och frys fulla. :) Jag köpte ett super fint sommrigt underlägg till katterna när jag ändå var igång med shoppingen. Lägger ut en bild på det imorrn. Sen måste jag juh bara visa vilken söt isbits form jag köpte till Annikki..

Så jäkla söta grisar!


Kommentarer
Postat av: Annikki

NÖFF NÖFF OINK OINK Vi ses om 3 dagar ♥

2010-04-27 @ 21:42:54 | http://smuflan.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha NÖFF NÖFF!! ;D

Sooon verry sooooon! ♥

2010-04-27 @ 21:45:24 | http://doitforher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0