Lovely spring

Jag ber om ursäkt för sämst uppdatering men jag har iaf en väldigt bra ursäkt.. jag har varit dö förkyld i över en vecka och sen fick jag veta att jag har lunginflamation så det har verkligen inte hänt ett dugg att raportera om.

Jag är fortfarande sjuk men jag mår betydligt bättre nu! Igår masade jag mig ner på stan för att skriva prov i Etik & Livsfrågor.. tyckte det kändes sådär men idag fick jag beskedet, VG+ vilket innebär att jag får MVG på hela kursen, jag är så j*vla grym alltså! ;D Hade även en super trevlig dag på stan med Sabina igår, vi åt god lunch spanade i affärer och suktade över en massa kläder sen avslutade vi dagen på Gränden med varsin Chokladdröm.. kunde inte bli bättre!

Idag är planerna noll, har städat lägenheten mest för att den var i totalbehov av en ordentlig städning och nu tror jag faktiskt att jag ska börja på en ny pocket bok som jag köpte före jul, det var längesen jag läst nått nu förutom skolböcker.

Såhär ser det ut utanför vårt köksfönster.. snön är snart helt borta och snart börjar dom plantera i rabatten på golfbanan, våren är verkligen här! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0