Happy news

Mamma och pappa kommer ner och hälsar på!!!! ♥ Ja inte idag men i slutet av maj, dom ska vara nere i fem dagar. Pappa ska på någon mässa här i krokarna så då passar dom på att bo hos oss och ta en hel helg i Västra Aros, gud vad jag längtar!! Nu har jag en massa saker att se fram emot, först åker jag upp till dom en vecka sen kommer dom ner till oss... fatta vad mysigt vi ska ha, äta gott, shoppa, utflykter m.m. ;D

Igår bokade jag tid hos frissan.. nu jäklar ska här bli ändring på frillan! Har bestämt mig för att göra något helt annat den här gången och jag vet precis vad, lovar att slänga upp bilder på bloggen sen! ;)

Nu ska jag gå och steka pannkakor.. tjollahopp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0